Mario SNES: Contact
Top 3 vragen
1. Waarom herkent mijn SNES het spel niet?
2. Wat is Players Choice?
3. Waarom gaat mijn SNES niet aan?
Naar veel gestelde vragen
Langskomen?Geen fysieke winkel Afgeven aangemelde inruil. Afhalen klaargelegde bestelling.
Vandaag zijn wij aanwezig tot 18.00u.
Inruil afgeven: Je SNES-inruil mag worden afgegeven nadat je ons inkoop formulier hebt ingevuld. Momenteel hebben we een achterstand van 5 dagen met het uitpakken van SNES-producten.
Bestelling afhalen: Zodra je SNES bestelling klaar ligt om op te halen ontvang je een email. Op werkdagen en zondagen ontvang je deze mail meestal binnen een uur. Als je haast hebt mag je ons altijd bellen!
Contact KlantenserviceWe vinden het leuk om je te helpen. Zo kun je ons bijvoorbeeld WhatsAppen voor product foto's.
BedrijfsgegevensGeen fysieke winkel Afgeven aangemelde inruil. Afhalen klaargelegde bestelling.
Adres | Mario SNESPampuslaan 180 1382 JS Weesp | Onderdeel van | Mario Team bv |
Rekeningnummer | NL68 INGB 0004493097 | KvK nummer | 86241214 | btw-id | NL863906771B01 |
|