Bestel zondag voor 17.00u, maandag in huis.

Verhuist!
Wij zijn verhuist naar Weesp:- Ingesprek? Probeer het later nog een keer, we hebben op dit moment nog maar 1 telefoonlijn.
- We hebben dus een nieuw adres!
- Post naar ons oude adres gestuurd? Geen paniek, dat ontvangen we ook nog gewoon.
Top 3 vragen
1. Waarom herkent mijn SNES het spel niet?2. Wat is Players Choice?
3. Waarom gaat mijn SNES niet aan?
Naar veel gestelde vragen
Langskomen?
Geen fysieke winkelAfgeven aangemelde inruil. Afhalen klaargelegde bestelling.
Vandaag zijn wij aanwezig tot 18.00u.
Inruil afgeven:
Je SNES-inruil mag worden afgegeven nadat je ons inkoop formulier hebt ingevuld.
Op dit moment lopen we bijna 2 weken achter met uitpakken doordat we verhuist zijn. Houd rekening met 7 tot 14 dagen verwerkingstijd.
Bestelling afhalen:
Zodra je SNES bestelling klaar ligt om op te halen ontvang je een email. Op werkdagen en zondagen ontvang je deze mail meestal binnen een uur. Als je haast hebt mag je ons altijd bellen!
Contact Klantenservice
We vinden het leuk om je te helpen. Zo kun je ons bijvoorbeeld WhatsAppen voor product foto's.
![]() |
| |||||||||||||||
![]() | Telefoon |
| ||||||||||||||
![]() |
| |||||||||||||||
![]() | Bereikbaar |
|

| |||
Geen fysieke winkel Afgeven aangemelde inruil. Afhalen klaargelegde bestelling. | |||
Adres | Mario SNESPampuslaan 180 1382 JS Weesp | ||
Onderdeel van | Mario Team bv | ||
Rekeningnummer | NL68 INGB 0004493097 | ||
KvK nummer | 86241214 | ||
btw-id | NL863906771B01 |